بلاگ چوب پلاس

خانه » بلاگ چوب پلاس » بهترین گزینه برای کف بالکن چیست ؟

بهترین گزینه برای کف بالکن چیست ؟

فهرست مطالب

بهترین گزینه برای کف بالکن چیست ؟

چکیده مطلب

بالکن بیش از اینکه یک فضای ساده برای منازل یا محل کار باشد، امروزه به یک اتاق مجزا برای استراحت

جستجو

فهرست مطالب

بالکن بیش از اینکه یک فضای ساده برای منازل یا محل کار باشد، امروزه به یک اتاق مجزا برای استراحت و سپری کردن اوقات فراغت تبدیل شده است. وجود محصولاتی همچون چوب پلاست دکوراسیون فضای باز و نیمه باز را بیش از پیش آسان نموده است. مبلمان، گیاهان، لوازم جانبی یا حتی روشنایی، برای شخصی سازی بالکن و ایجاد یک فضای بیرونی راحت، در مدل‌های و طرح‌های متنوع موجود است. اما حتی با دکوراسیون مفصل، اگر کف بالکن شما به خوبی کفپوش نشود، قطعا نهایت لذت را از محیط نخواهید برد.
با این حال، کفپوش می‌تواند ظاهر بالکن را بدون نیاز به انجام کارهای پیچیده به طور اساسی تغییر دهد همچون کفپوش پشت بام. این که آیا شما مالک خانه هستید یا خیر، چه در یک مالکیت مشترک زندگی کنید یا نه، همیشه نمی‌توان به راحتی مجوزهای لازم برای اجرای تغییرات را داشت. بنابراین بهتر است راه‌حل‌های آسان را برای تغییر کف بالکن انتخاب نمایید.
شما طبیعتاً پوشش کف بالکن را با توجه به سلیقه خود انتخاب می‌کنید. اما چند عامل دیگر نیز به این موضوع اضافه خواهد شد.
بودجه مورد نظر چقدر است؟ فضای دیگر منزل چگونه به نظر می‌رسد و چه سایدینگ مناسبی را انتخاب کنید؟ تصمیم دارید چه مقدار برای نصب پوشش کف بالکن سرمایه گذاری کنید؟ قبل از انتخاب پوشش کف برای بالکن قطعا همه این سوالات را از خود خواهید پرسید.

این محصول بهترین گزینه برای کف بالکن است !

چوب پلاست را می‌توان یکی از مدرن‌ترین و به روزترین محصولاتی که این روزها برای پوشش کف در فضای باز به خصوص بالکن مورد استفاده قرار می‌گیرد، معرفی کرد. اگر به دنبال ظاهر چوبی هستید که نگهداری آن بسیار آسان باشد، کفپوش چوب پلاست برای شما ساخته شده است. این محصول مخلوطی از چوب و پلاستیک بوده و ترکیبی از ظاهر چوب، مقاومت عالی و سهولت نگهداری است.
برای ظاهر زیبای چوب با نگهداری کمتر، چوب پلاست بهترین انتخاب است. این ماده که از ذرات چوب مخلوط شده با رزین (به عنوان مثال پلی اتیلن یا پی وی سی) ساخته شده است، دارای مزایای مختلفی است. ضد پوسیدگی و شکستگی یا حتی ترک خوردگی، کامپوزیت همچنین دوام خوبی را ارائه می‌دهد و به خوبی در برابر گذشت زمان مقاومت می‌کند.
این محصول از کیفیت بسیار بالایی در مقایسه با چوب طبیعی برخوردار بوده، نصب آن ساده و بالاتر از همه بادوام است. کامپوزیت چوب پلاست، مجهز به یک پوشش محافظ بوده که در برابر تغییر رنگ عمل می‌کند و همچنین موجب افزایش مقاومت محصول خواهد شد. نصب این کامپوزیت‌ها پیچیده‌تر از چوب طبیعی است و بهترین کار این است که آنها را توسط یک متخصص نصب کنید.

چرا این محصول بهترین گزینه برای کف بالکن است !

چوب پلاست به عنوان بهترین گزینه برای کف بالکن تاثیری مشابه پارکت یا لمینت در اتاق نشیمن دارد. کف بالکن چوبی، فضایی گرم و دلپذیر ایجاد می‌کند. تنوع استفاده از این محصول امکانات متعددی را برای سفارشی سازی ارائه می‌دهد. به این معنا که شما نه تنها برای کف که برای : سقف لوور چوبی، مبلمان حتی دیوار می‌توانید از این متریال به صورت گسترده در بالکن استفاده نمایید. با این حال، کفپوش چوب پلاست دارای دو نوع مختلف یعنی کفپوش و تایل چوب پلاست است.
این محصول از الیاف چوب، پلاستیک و سایر مواد افزودنی مانند : موادی برای جلوگیری از آسیب اشعه UV یا رنگدانه‌های رنگی تشکیل شده است. این ماده ظاهری شبیه چوب دارد، علت آن نیز وجود تراشه‌های چوب طبیعی در ساختار اصلی آن است. به طور کلی یکنواخت‌تر به نظر می‌رسد و به عنوان یک کف بالکن سطح بسیار صافی ایجاد می‌کند.
طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، که شامل 6 رنگ اصلی از روشن تا تیره را در بر می‌گیرد. امکانات متعددی را برای تطبیق پوشش کف با نما، مبلمان و سبک خاص شما ارائه می‌دهد. در مقایسه با چوب، WPC در برابر آب و هوا بسیار مقاوم است و پس از نصب به مراقبت و نگهداری کمتری نیاز دارد. با این حال، رنگ تیره آن، می تواند در معرض نور مستقیم خورشید تا 2 درجه تغییر رنگ دهد که کاملا طبیعی است.

بهترین گزینه برای کف بالکن که قابلیت همخوانی با سایر عناصر را دارد !

اگر می‌خواهید سبک بالکن خود را کاملاً تغییر دهید، می‌توانید با نرده چوب پلاست بالکن را بپوشانید. علاوه‌بر نرده، پنل‌های حریم خصوصی را می‌توان در مکان‌های دیگر بالکن نیز نصب کرد. به عنوان مثال به صورت جانبی بالای نرده. بنابراین می‌توانید از خود در برابر نگاه‌های ناخواسته محافظت کنید که این مورد نیز با چوب پلاست قابل اجراست.
اگر تصمیم دارید بالکن خود را با گیاهان تزئین کنید، می‌توانید با استفاده از فلاورباکس چوبی سبک‌ها و ترکیب‌های بی‌شماری را تصور کنید. این عنصر به راحتی با چوب پلاست اجرا می‌شود همچون سایر مواردی که پیش‌تر اشاره کردیم. قبل از انتخاب نوع مورد علاقه، ابتدا در نظر بگیرید که بالکن شما چقدر آفتای یا سایه دارد. در مرحله بعدی باید محل و نحوه قرار دادن یا کاشت گیاهان در فلاورباکس را در نظر بگیرید.
زیبایی شناسی بالکن اساساً با ظاهر کف آن به طور مستقیم در ارتباط است. همه پوشش‌های مناسب کف بالکن برای راه‌اندازی کف نیز قابل استفاده نیستند. زیرا با توجه به وزن آن‌ها، کاشی‌های سیمانی و حتی کاشی‌های سنگی چینی، برای مثال، تنها زمانی قابل استفاده هستند که ظرفیت بار بالکن اجازه دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب کاربردی

مشاوره رایگان