بلاگ چوب پلاس

خانه » بلاگ چوب پلاس » ایده برای کف تراس با محصولی بی‌نظیر !

ایده برای کف تراس با محصولی بی‌نظیر !

فهرست مطالب

ایده برای کف تراس با محصولی بی‌نظیر !

چکیده مطلب

به تازگی محصولاتی همچون چوب پلاست به بازار عرضه شده که به شما این امکان را می‌دهد تا کوچک‌ترین فضای

جستجو

فهرست مطالب

به تازگی محصولاتی همچون چوب پلاست به بازار عرضه شده که به شما این امکان را می‌دهد تا کوچک‌ترین فضای بیرونی را به محیطی کاربردی تبدیل کنید. در اوج تابستان، ضروری است که از فضای تراس خود، نهایت استفاده را ببرید و مکانی ایده‌آل برای استراحت به تنهایی یا در جمع عزیزانتان داشته باشید. معاشرت با خانواده یا دوستان فضایی که در آن بازسازی مناطق سایه‌دار با پرده یا زیباترین نرده بالکن یا پرگولا چوبی و … مهم بوده تا بتوانید در هر زمانی از روز یا شب از فضای آزاد لذت ببرید.
به همین دلیل است که باید با دقت اولین گام یعنی کفپوش و سپس مبلمان فضای باز را انتخاب کنید که به بهترین وجه محیط را تزئین می‌کند. مانند: میزو نیمکت، صندلی‌های باغچه، تخت‌های آفتابگیر و برخی لوازم جانبی دیگر مانند: فانوس یا لامپ‌های ال‌ای‌دی برای ایجاد روشنایی بیشتر و دلپذیر. حتی می‌توانید به طراحی یک آشپزخانه در فضای باز فکر کنید تا مجبور نباشید دائما به داخل منزل بروید.
در این مقاله به ایده برای کف تراس می‌پردازیم، تا نه تنها فضایی شیک و دوست داشتنی را تجربه نمایید، بلکه سال‌های سال نیز بتوانید از محیطی که ایجاد کرده‌اید، استفاده کنید. کف فضای باز در واقع باید از مواد مقاومی ساخته شود که در طول زمان بدون خراب شدن دوام می‌آورد و برای هرکسی که از این محیط استفاده می‌کند، راحت باشد.

با این ایده برای کف تراس، فضایی دلنشین ایجاد کنید !

چوب پلاست یکی از محبوب‌ترین مواد برای پوشش کف تراس است. دلایل آن را باید در قیمت نسبتا مقرون به صرفه و سهولت نصب آن جستجو کرد. علاوه‌بر این، در میان ویژگی‌های زیبایی‌شناختی، کفپوش چوبی نوعی ظرافت را منتقل می‌کند که حس گرما و خوش‌آمدگویی را به کل محیطی که برای آن استفاده می‌شود، می‌دهد.
برای پوشش کف تراس، چوب پلاست ایده‌آل است و حتی به عنوان کفپوش پشت بام نیز کاربرد دارد. همچنین، به یاد داشته باشید که این ماده به حداقل نگهداری و رسیدگی نیاز دارد. به ویژه، هر از گاهی، می‌توان آن را با آب یا حتی برخی مواد شوینده به راحت‌ترین روش ممکن پاک‌سازی کرد.
بهترین ایده برای کف تراس قطعا دکینگ یا همان کفپوش است. یا به طور کلی کفپوش‌های چوبی فضای باز یا نیمه باز که به طور طبیعی در برابر عوامل جوی یا فیزیکی- محیطی مقاوم هستند. این نوع کفپوش‌ها در طول زمان ماندگار بوده و ایده‌آل هستند. با این حال، قبل از انتخاب کفپوش فضای باز، ایده خوبی است که ارزیابی‌های مناسبی از محیطی که می‌خواهید آن را در آن نصب کنید داشته باشید.

قبل از اجرای این ایده برای کف تراس به چند فاکتور دقت کنید !

قبل از انتخاب کفپوش برای تراس، خوب است که چند فاکتور را در نظر بگیرید :
مناسب فضای باز و نیمه باز باشد :
به این بیندیشید که آیا منطقه مورد نظر به طور کامل در آفتاب قرار می‌گیرد یا در سایه یا زیر پرگولا چوبی یا سقف تراس و … قرار می‌گیرد ؟
موقعیت جغرافیایی در نظر گرفته شود :
آیا به فکر نصب کف چوبی برای تراس در منطقه ساحلی با آب و هوای همیشه مرطوب هستید ؟ در این مورد باید رطوبت دائمی و همینطور بارش متداوم برف و باران را در نظر بگیرید.
نوع کاربری مشخص شود :
آیا تراس شما یک منطقه پر تردد است یا خیر ؟ اینکه شما به طور دائم از این منطقه استفاده نمایید یا اجسام سنگین وزن را در تراس قرار دهید گزینه حائز اهمیت است.
زیبایی شناسی و کیفیت را یکجا داشته باشد :
در مورد محیط‌های داخلی، حتی از نظر بیرونی، کف باید با محیط اطراف خود هماهنگ باشد. بنابراین می‌توانید با سبک خانه و مبلمان استفاده شده در آن، تراس را مطابقت دهید. ما فقط در مورد رنگ صحبت نمی کنیم (چوب پلاست در طرح‌ها و پوشش‌های مختلف موجود است). بلکه مهم‌تر از همه تکنیک‌های نصب نیز بسیار مهم است.
بودجه متناسب با سلیقه باشد :
از چه محدوده‌ای نباید فراتر رفت ؟ قیمت خرید و نصب کفپوش برای تراس با توجه به نوع چوب انتخابی، متراژ و متر مربع، اندازه تخته‌ها و روش اجرا متفاوت است.
پس از انجام این ارزیابی‌ها، شما می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید که در نتیجه منجر به انتخاب یک کف چوبی خارجی یا انتخاب راه حل‌های دیگر شود.

چرا این بهترین ایده برای کف تراس است ؟

در بین کفپوش‌های موجود در بازار برای کف تراس، پروفیل چوب پلاست به عنوان بهترین محصول که حتی سازه سبک پشت بام نیز محسوب می‌شود، برای ایجاد فضای دلنشین و البته پرکاربردترین راه حل برای ایجاد تداوم با فضای داخلی است. زیرا همینطور که می‌دانید چوب یا مصنوعات چوبی به آسانی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند.
یک تراس مبله در واقع می‌تواند تقریباً به یک اتاق اضافی برای استراحت در هوای آزاد، صرف غذا با دوستان و لذت بردن از اوقات فراغت تبدیل شود.
این محصول که به عنوان ایده برای کف تراس انتخاب می‌شود، همچنین چند منظوره بوده و کاربری‌های متنوعی دارد. منحصربفرد و تصفیه شده، مقاوم در برابر آب و هوای نامساعد و مرطوب که اجازه می‌دهد گرمای چوب به بیرون منتقل شود.
رنگ بندی متنوع آن کاملاً با سایر دکوراسیون همخوانی خواهد داشت و به شما فرصت ایجاد محیطی یکدست را خواهد داد.
کف تراس چوبی با پروفیل چوب پلاست مناسب‌ترین انتخاب برای کسانی است که عاشق پارکت در فضای باز با قابلیت ترکیب ظرافت و کاربردی هستند.

4.9/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب کاربردی

مشاوره رایگان